6.1. În cazul comercializării de produse digitale/electronice, Clientul înțelege și acceptă faptul că Produsele și Serviciile comercializate pe site-ul https://www.magazinuldeharpe.ro sunt exceptate de la dreptul de retragere din contract, în conformitate cu legislația în vigoare, fiind vorba despre furnizarea de conținut digital care nu este livrat pe un suport material, iar prestarea a început odată cu acordul prealabil expres al Clientului, iar sumele achitate pentru un produs, bun ori serviciu, de pe site-ul nostru nu vor putea fi restituite.
6.2. Vânzătorul va putea decide, în cazuri excepționale și doar prin libera apreciere a acestuia rambursarea anumitor sume (totale sau parțiale) în funcție de anumite cazuri particulare, conform politicii noastre comerciale.
6.3. În cazul excepțional în care vânzătorul decide rambursarea anumitor sume (totale sau parțiale), pentru comenzile plătite cu cardul suma va fi returnată pe același card utilizat la tranzacționare, în decurs de maximum 14 zile de la acceptarea returului.
7.1. Conform O.U.G. nr. 34/2014 Clientul/Consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract în termen de 14 (paisprezece) zile, fără a preciza motivele și fără a suporta penalități.
7.2. Perioada de retragere expiră după (paisprezece) 14 zile și se calculează începând cu ziua în care Clientul/Consumatorul sau o parte terță, alta decât transportatorul, indicată de către Client/Consumator, intră în posesia fizică a produselor.
7.3. Pentru a-și exercita dreptul de retragere, Clientul/Consumatorul trebuie să informeze Vânzătorul cu privire la decizia acestuia de a se retrage din prezentul contract accesând Formularul de retur sau o declarație neechivocă, de exemplu, o scrisoare cu confirmare de primire trimisă prin poștă la adresa sediului social sau prin e-mail. Datele de contact ale Vânzătorului sunt următoarele:
Denumire societate: S.C. LYRA STUDIO S.R.L.
Adresa: Localitatea Comuna Domnești, sat Domnești, str. Elena, nr. 9, județ Ilfov, cod poștal 077090
E-mail: lyrastudiosrl@gmail.com
Telefon: 0723 672 263
7.5. Pentru a respecta termenul limită de retragere este suficient să fie transmisă de către Client/Consumator comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere înainte de expirarea perioadei de retragere.
7.6. În cazul retragerii Clientului/Consumatorului, Vânzătorul va rambursa costul produsului primit de la Client/Consumator, fără întârzieri nejustificate și, în orice caz, nu mai târziu de 14 (paisprezece) zile de la data la care Vânzătorul este informat cu privire la decizia Clientului/Consumatorului de a se retrage din prezentul contract.
7.7. Costurile suplimentare reprezintă orice costuri (transport, livrare, diminuarea valorii produselor care rezultă din manipulări, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii calităților și funcționării produselor, taxe poștale sau de orice altă natură) care urmează a fi suportate de Client/Consumator cu ocazia exercitării dreptului de retragere.
7.8. Costurile aferente serviciului de curierat, dacă respectiva comandă nu a beneficiat de transport gratuit, nu sunt returnabile.
7.9. Rambursarea va fi efectuată folosind aceeași modalitate de plată ca și cea folosită pentru tranzacția inițială, cu excepția cazului în care Clientul/Consumatorul și-a exprimat acordul expres pentru o altă modalitate de rambursare și nu vor fi percepute comisioane ca urmare a unei astfel de rambursări.
7.10. Rambursarea poate fi amânată până la data la care Vânzătorul va primi înapoi produsele sau până la momentul la care Clientul/Consumatorul furnizează dovada că a trimis înapoi produsele, fiind valabilă data cea mai apropiată.
7.11. Condițiile dreptului de retragere se aplică doar clienților/consumatorilor persoane fizice, definite de dispozițiile O.U.G. nr. 34/2014 (art. 2 pct.1).
7.12. Clientul/Consumatorul va suporta costul direct al returnării produselor și este responsabil de integritatea produsului până la intrarea în posesia magazinului.
7.13. Clientul/Consumatorul este direct responsabil pentru diminuarea valorii produselor care rezultă din manipulări, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităților și funcționării produselor.
7.14. La solicitarea și cu acordul Clientului/Consumatorului, Vânzătorul poate recomanda Cumpărătorului achiziționarea altui produs de o calitate și la un preț echivalente cu cele solicitate în prima comandă.
7.15. Comanda inițială va fi anulată la data confirmării comenzii produsului/produselor ce înlocuiesc produsul inițial.
7.16. Nu pot fi returnate produsele care:
7.17. Vânzătorul va suporta cheltuielile de retur dacă acesta îi este imputabil (de exemplu, produsele primite nu corespund comenzii, sunt altele decât cele solicitate prin transmiterea acesteia etc.).
7.18. Pentru alte informații legate de returul produselor vă rugăm sa ne contactați prin intermediul formularului de contact sau la adresa de e-mail: lyrastudiosrl@gmail.com
7.19. Aceste prevederi se completează cu Legea nr. 365/2002 privind comerțul electronic republicată și modificată și cu O.U.G. nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii.